Uzun süre olmuş

Selamlar, bayadır bir şey yazmamışım, yine de yazayım, biraz da fotoğraf eklemek istiyorum. Hayat güzel tabi, türkiye gibi ortadoğu ülkesi değil sonuçta. Şurda eylül’e de bir şey kalmadı aslında ama yine de devam ediyorum hayatıma. Çok memnunum iyi ki slovenya’ya gelmişim diyorum. Bazen de diyorum ki keşke daha büyük ülkeye gitseymişim de hiç olmazsa kendime … More Uzun süre olmuş

Christmas Tatili

Su aralar Frankfurttayim. Buraya hem akrabalari gormeye hem de yeni bir yer gormeye geldim. Simdiye kadar hep frankfurt ve cevresini gezdik, Wiesbaden diye bir yere gittik. Orasi muthis bir yer. Cidden o evler o kilise falan sanki ingiltereye gitmisim gibi geldi. Havalardan sikayetciyim, kar ve soguk yok. Bu sene berbat bi iklim var. Bu arada … More Christmas Tatili

Günler Nasıl Geçiyor

Genel olarak öğlen 1 de iş yerine gidiyorum, genelde çocuklarla kart oynuyoruz, ya da film  izliyoruz veya onlar kendi aralarında bir şeyler yapıyorlar biz de başlarında duruyoruz. Bazen kimse olmuyor kendi kafamıza göre takılıyoruz. Güzel geçiyor bazen de tabi ki  çekilmez oluyor çünkü çocuklarla uğraşmak zor. Genel olarak bosnalı veletler var, sloven daha az. Ama … More Günler Nasıl Geçiyor

Uzun zaman olmuş 2

Evet yine en son 23 gün önce yazmışım, malum yoğunum. Yoğunum da napıyorum, günlerim nasıl geçiyor anlatayım. Öğlen 1’den akşam 7’ye kadar işteyim. Çocuklarla kart oynamaca, gelişimlerine katkıda bulunacak aktiviteler yapmaca, bilgisayarla ilgili şeyler yapmaca ev ödevleri vs gibi aktiviteler yapıyoruz. Bunun dışında her hafta sonu trekking’e gidiyoruz koordinatörümüzle. Üyesi olduğumuz öğrenci kulübünden aldığımız indirimli … More Uzun zaman olmuş 2

Training’den döndüm.

Uzundur bir şey yazmadım, hep de yazayım diyordum ama bir türlü fırsat olmuyordu ya da ben yorgun oluyodum ondan uğraşmadım. Ama şimdi hiç olmazsa bir şeyler yazıp daha sonra devam edeceğim. Öncelikle 1 ay olmuş son yazıyı yazalı. Bu sürede neler yaptım, çalıştığım yere, yaşadığım yere, arkadaşlarıma alıştım. Genel olarak herkes iyi, kimseyle bi sıkıntım … More Training’den döndüm.

Slovenya’dan Selamlar

Sonunda Slovenya’ya geldim. 3. akşamım burada. 3 günlük gördüğüm şeylere dayanarak diyebileceğim aslında çok şey olmamalı ama var aslında. Benim yaşadığım ve çalıştığım yer Skofja Loka ve burası inanılmaz güzel bir yer aslında. Yani cidden bizler için böyle bir yerde yaşamak bu şartlarda yaşamak çok zor olurdu çünkü buraya benzer bir yeri sadece karadenizde bulabiliriz … More Slovenya’dan Selamlar

Vizem Çıktı !!!

Selamlar, Aslında vizem bundan en az 5-6 gün önce çıkmış yani beni arayıp pasaportumu almam gerektiğini söyledikleri gün. İşin gıcık sinir bozucu kısmı ise illa pasaportu benim gidip almam gerekmiş, dedim ben izmir’deyim ankara’da değilim postayla göndermiyor musunuz,  malesef öyle bir şey yok dedi ama bir akraban elinizdeki fişle alabilir dedi. En azından ankara’da akrabamın … More Vizem Çıktı !!!